Sonkaya35 Esir canım bende 37 +3 üm nasipse perşembe doğumum olacak ve dünden beri içimde acayip Bi korku oldu durup durup ağlamak istiyorum uyuyamıyorum içim daralıyor
defne55 Esir valla 38 haftaligim gece rüya gördüm bebeğin suyu bitmiş kalp atışları yavaşlamış rüyamda ne kadar ağladıysam ağlayarak uyandım saatlerdir ayaktayım son haftalarda daha çok korku oluyor başına ne geleceğini bilmedigin icin😑
Beyzanurlina Esir 34+5 haftalıgız gece skntıyla uyandım resmen duygusalllık çöktü resmen okudumda rahatladım biraz kötü hissettim nedense kendımı bı sorunda yok ama 🥺🤔
Esir Sonkaya35 ben daha 25 haftalığım şimdiden böyleyim korkuyorum herşeyden kendimi yetersiz hissediyorum nasıl dogurcam gelecekkaygısı işte
Dua_mucizem Sonkaya35 Allah yardımcınız olsun sona gelmissiniz ins sağlıkla bu avazda kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ben daha yolun başındayım ama çok stresliyim evhamliyim dua edelim birbirimize
Esir defne55 ya işte neden böyle rahat olamıyoruz ki bende çok korkuyorum nasıl olcak DİE şimdiden rüya çok etkiliyor bu ara