Merhabalar,
36+2 de 10 Kasim gecesi 02:40 sularinda suyum geldi uyandim ve bacaklarimin arasindan suyun aktigina sahit oldum. Bu tam bir bosalma degildi ama hemen hastaneye (Medistate / Kavacik / Istanbul) gittik. Acil doktoru dogumun basladigini ancak herhangi bir acilmamin olmadigini soyledi..Yatis vererek Nst’ye bagladilar. Sancilarim yok denecek kadar azdi.. 2-3 saat sonra ebemiz de alttan kontrol etti ve 1 cm kadar acilmam oldugunu soyledi, bende hevesle normal dogumu bekliyordum. Sezeryan fikri aklimin tek bir kosesinde bile yoktu. Sabah kendi doktorum geldi o da tekrar alttan kontrol etti ve rahim agzinin geride oldugunu ve acilmada bir degisiklik olmadigini soyledi, gercekten de zor ulasmisti. 3 secenegim oldugunu soyledi ama suni sanci vermek istemedigini, acilmayi en fazla 6 saat kadar bekleyebilecegimizi (suyum geldigi icin) ki rahim agzim geride oldugundan acilmanin biraz zor olacagini belirtti. Yani hem sanci cekip hem de sezeryana donme ihtimalimizin %50 oldugunu soyledi. Dolayisiyla bende bu risklere karsilik sezeryan olmaya karar verdim. Belden spinal ignesi vuruldu (6 saat kdr bacaklarimi hic hissetmedim) ve saat 9:30 gibi ameliyat basladi. 09:58 de oglum Batu dunyaya geldi, benim cikmam da 10:40 i buldu. Ameliyat sirasinda doktorum icerde suyun bitmis oldugunu ve oglumun boynuna kordon dolanmis oldugunu soyledi. Yani allah korusun normal dogum diye inat etsem bebegimi kaybetmem bile soz konusuymus :( Nitekim nefes almada sikintisi oldugu icin yogun bakim unitesine aldilar ve ben henuz onu kucagima alip koklayamadim. Dogumdan sonra cok cok kisa bir sure yanima verip gormeme izin verdiler sadece...suan da soluk borusundan solunumuna destek veriyorlar.. Gunde bir kac kez gormeye iniyoruz. Henuz ne zaman cikacagi belli degil ama en fazla 2 hafta dediler. Yani eve onsuz donme ihtimalimiz var ki bu da aklimin ucundan gecmeyen birseydi.. Spinalin etkisi gecmeye basladiginda agrilarim oldu tabiki once serumla parol verdiler yetmedigi icin bi sure sonra igne istedim arada tekrarliyorlar cok sukur idare edilmeyecek gibi degil. Sutum ise cok az ama 3 saatte bir sagiyorum uyarmak adina, bi sure sonra da ona vermek uzere sakliyorlar. Mucadeleci oglum bu ilk savasindan zaferle cikacak ve inaniyorum ki bu ona guc katacak. Biran once ona kavusmam icin dualarinizi eksik etmeyin lutfen. Bu arada kilomuz 2.620, boyumuz 46 cm.
@adm @NaimeYilmaz sabitleyebilir misiniz lutfen?