Gamzelisu Merhaba arkadaşlar bilgili tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum evleneli daha 3 hafta oldu ve gecen hafta regl oldum biteli 3 gün oldu ama bügün sabah mide bulantısıyla kalktım aynı zamanda karın ağrısıyla sabah bi kustum kahvaltıyı hazırlarken kokular midemi çok bulandırdı kahbaltıda hiçbişey yemedim sadece peynir yedim sevdiğim herşey midemi bulandırıyo kokusu kusturuyo görüntüsü bile bulandırıyo akşama doğru tekrar bulandı ve kustum sabahtan beri hiçbişey yemedim ayran içtim sadece en sevdiğim burger kıng memüsünü bile yemedim 2 ısırıkta bıraktım eşimle ilişkide çoçuk istedik ve yaptık ama şuan hamilemiyim değilmiyim bilmiyorum daha yeni regl oldum 3gün önce reglken bidaha ağrım oldu hastaneye gittim test yaptılar bişey çıkmadı acaba regl olduğum için mi çıkmadı güzel annemeler bana bi fikir verrin düşünmekten deli oldum biraz uzun oldu ama
Akurt Gamzelisu canim hamilelik belirtileri 1 ayda belli olur usutmus olabilirsin bi dahaki adetin gecikirse bi test yaparsin ama 1 haftalik bi hamilelik icin soyledigin belirtiler oluşmayabilir
Minnosizmmm Gamzelisu bu kadar çabuk etki gostermez ya 3 gün olmuş adetiniz biteli döllenmiş bir yumurta olsa bile kanala inip rahme tutunması 1 haftayı alıyor üstüne bu belirtiler fazla erken anca 6. Hafta gibi oluyor bence siz midenizi üşütmüş olabilirsiniz