nazife89 kan muayeneden kaynaklı da olabilir nisanda olabilir. Ama her iki durumda da korkulacak bir şey yok çoğu insan nişanı gelip 10 gün bekliyor bu hastaneye gitmek için neden değil sanci takip edin. Suyunuzun geldiğini de burda anlarsınız diyorlar ama eğer ki şüpheniz varsa sabah doktora gidip bebeğin suyuna baktirabilirsiniz. Bence ağrınız sızınız yoksa yatin 3 saat uyuyun vücudunuz bir dinlensin.