Bebebebem son aylarda çok sabah bulantıları yaşamıştım pekte bi belirti olmadi nişanım gelmişti belden ağrılar falan başladı saatler sonra derken zamanla ağrılar çoğaldı belden kalçama vurdu kalcam uyuştu bildiğin ağrıdan karnım kopuyordu resmen ağrıdan 12 saat sonunda doğumum olmuştu herkes bir olmaz tabi benim acilmam çok zor ilerledi çok sancm olmuştu kız çocukta genel de nişan gelir derler erkek bebekte su gelirmiş. Bu sefr erkek bebeğe hamileyim ama doğumum sezaryen olck normal değil bu sefer.