Gmznz-0202 Lütfen bana yardımcı olun 7 haftalık hamileyim ve inanılmaz gaz sancısı çekiyorum hatta bu yüzden acillik bile oldum karnımı gören 4 aylık falan der okadar şişiyor ilaç var bitane ama çok işe yaradığı söylenmez lütfennnnnnnnnnnn yardımmmmm@
Hiler10 Ayağına iki çorap patik giy evini iyice ısıt ve ayak altına sıcak su torbası koy ve üzerini ört yat ben iki gün önce çektim agrıyı ancak öyle rahatladım sende dene