HediyeS Kizlar 33 hafta lik hamileyim 2-3 gundur karnim surekli sertlesiyor t’as gibi oluyor arada sanci yapiyor sebebi ne ? Sizdede boyle oluyormuydu cevaplayabilirmisiniz 🥺🥺
Sghslove HediyeS sürekli derken ? Kaç dakika da bir ? Yoksa sadece günde 3-5 kez mi ?? Yani bence bi acile git nstye bağlarlar belki
Beyzanurlina HediyeS beniş büyüyo kuzum bende yaşıyorm hatta karnımın etrafı acıyodu doktora sordum bı sorun gormedı nst zamanım gelmişti sancı yok 🤣
HediyeS Sghslove acmaya calistim ama olmadi netimde sorun olabilir diye esimin telefonundan baktim gene acilmadi
sevda_ist 39.haftadayım, yaklaşık 3 haftadır benim bebiş de sertleşiyor 15 20 sn sonra normale dönüyor. Gelen giden bir şey yok ama. Doktora her söylediğimde normal dedi. Bağırsaklara baskı yaptığı için gaz sancısı dışında bir sancı, ağrı da olmuyorsa normal diyebiliriz sanırım.
HediyeS sevda_ist az kalmis seninkide 🥺 insallah sag salim kucagina alirsin 🤲🏻Bende sertlesme olurken arada sancıda oluyor
selinlikli Bende de sertleşme vardı. Tedirgin olup doktora gittim. Sancım baslamıs. Ama açıklıgım yoktu. İstirahat et gecer dedi. Ben hiç agrı hissetmemiştim. Ama sertlesme ve kasılmalar hissetmiştim. Nst de 80-100 cıktı. Cok yoruyordm kendimi ayakta kalıyordum simdi uzanıyorum devamlı... daha az ama yine sertleşme var
HediyeS selinlikli selinlikli bende geçen kontrole gıtmıstım açılma yoktu ozmn boyle sık sık sert olmuyorduda ama sımdı sertleşiyor bılemedım
Smyye-25 Bnde 30+6haftalık hamıleyım Allah nasıp ederse kız bebeısım olcak ıdral yolumda engeksyon olusmus doktor ışac verdı suan onları kullanyorum fakat dort gundur sag kasıgım agrıyor acaba bebek buyudugınden oynarken acı mı verıyor yoksa sancı mı ayart edemıyoeum ılkbebeısım yardımcı olurmusnz
Smyye-25 Kullandıgım ılaclar etkıledı dıye dusundum takla atıyo ocmdr sankı hıssedıyprım cok sgısok bı duygu😊