Hiloog Sizce Defne Vera Nasıl çok kararsız kaldık doğuma az kaldı ama hala isim yok ortada 😂🙈 isim hakkında fikirleriniz nedir ve başka öneriniz var mıııı
Raniniii Hiloog harikaa Defne cok istedi eşim ama cok yakin arkadasi kizina koyunca vazgecti bende Vera yi cok istedim esim begenmedi ikiside cok güzel adiyla guzeliklerle buyusun insallah