kubra6495 bebege kan akışı yavaş gittiği için sırt üstü yatılmaz doktorlar sırt üstü yatmayı önermez sola yatiyorum hep valla kıçım uyuşuyor artık sabaha kadar ağrıyla uyanıyorum sonra . Bazen gece sırt üstü buluyorum kendimi hemen yine soluma dönüyorum eşim gece uyansa o uyarıyor soluna yat diyor hemen dönüyorum . 3 aydan itibaren bence sırt üstü yatilmamalı