Zuzuu Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim bir hafta önce bulantım vardı oda geçti şu anda hamile olduğuma dair hiç bişey hissetmiyorum ne karın ağrısı ne bel ağrısı ne bulantı hiç birşey yok acaba bir sorun mu var doktor kontrolüme bir hafta var ama ben çok meraktayım hamileliği bu şekilde geçen anneler var mı acaba?
DilanArven Zuzuu umarim bir sorun yoktur ama inan ben 17,18. Haftaya kadar bile bir sey hissetmedim cok sukur agrim olmadi sizim olmadi hafif mi geciyor artik neyse ondan herhalde, inşallah sizinki de oyledir
Aysekrks Zuzuu kızlar normal korkmayın ben 16 haftaliğim bu durumu yaşayıp sizin gibi tedirgin oluyordum birşey yok vücut alıştığı için 3 aydan sonra bir hafiflik ve rahatlama hissediliyor 😊😊
Hll12 Zuzuu korkma canım hamileliğin güzel gidiyo bişey hissetmiyosan benimde öyle geçti başlarda sık idrara çıkma sonra belirtiler durdu rahat geçti hamilelik stres yapma başlarda herşeyden korkuyosun . Düşünme böyle şeyleri bence tadını çıkar hamileliğin bol bol dinlen ilk üç ay 🤗
Zuzuu DilanArven inşallah öyledir canım ya hamilelik çok abartılıyor ben böyle hissediyorum yada gerçekten insanlara göre çok fazla fark ediyor ben giç bişey hissetmiyorum bilmesem gerçekten hamile olduğumu bilmem anlamam
Edos Kızlar endişelenmeyin ben 25+1 haftaligim hicbir belirtim olmadi bu güne kadar asermek dışında. Hala daha yok çok şükür. Tekmesi de olmasa hamile değilim dicem o derece herşey normal💗
Perimasali89 Zuzuu bu endişeler çoğu hamile kadında var galiba . Sorun yoktur inş.Benim ağrım sızım olmasa acaba birşey mi oldu kalbi mi durdu diye düşünüyorum. Sonra Arada alt tarafta ağrı oluyor bu defada acaba düşüyor mu diye tedirgin oluyorum 🙂
Zuzuu Perimasali89 işte ağrı sızı olmayınca insan tedirgin oluyor en azından bir belirti olsun diyorsun iyi olduğuna dair..
Aysekrks Zuzuu bende yaptım canim sürekli korkuyorum zaten kuruntu oldu bende hatta her kontrolde tedirgin oluyorum
Heyecanlianne Kendini bunaltma Ben 18 haftalığım basından bugune hiç bir şey hissetmedim ve bunun icin şükrettim Bu senin ve bebeğinin sağlıklı olduğunun bir işareti Yalnız değilsin yanı
Bgmbgm Sorun yoktur cnm ya bende oleydim şuan 30 haftalık hamileyim hatta ilk zamanlada ne bulantı ne kusma en başından beri bişey yoktu bende olmayınca da insan tedirgin oluo doktor ayda bir gel diodu ben 15 te gidiodum başka hastaneye 😂 wc ye çok gidiodum kan falan gelcekmis die kalbi duran düşük yapanlar kadın kulübünde yazılanları okuodum sürekli hay Allah'ım işte pimpiriklilik ama şimdi hareket hissettigim için doktor a en son geçen ay gittim gerçi çarşamba randevum var
Zuzuu Bgmbgm evet aynı sorunu lavaboda bende yaşıyorum bişey var mı acaba diye..doktorumdan başka doktorada gitmek istemiyorum hepsi ayrı bişey diyor çünkü inşallah bir sorun yoktur
Gmz93 17 hatfaligim bu zamana kadar ne kusma ne bulanti hic bi sikayetim olmadi hamile degilmisim gibi sadece arada bel agrisi cekiyorum doktorda gormesem ben bile inanmicam hamile olduguma 😁