BurcuYeniAnne hastaneye göre değişiyor benim doğum anında kadar annem vardı yanımda doğum başlayınca cıktı şancı ve doğumu aynı odada yaptım doğum başlayınca yatak çatal oldu doktorumdan da ebelerimden de çok memnundum çok ilgililer di konuştular süreci anlattılar beni sakinlestirdiler doktorum da öyleydi alt katta polisiklik verine 3 kez yanıma geldi baktı dikişimi yaptı doğum sonrası 2 kez kontorle geldi ben memnu kaldım temizlikçi bile çok ilgiliydi şu istedim getirdi havlu istedim verdi ama dediğim gibi hastaneye il ve ilçeye göre hatta doktora göre çok değişiyor beb karşimdakileri kırmadım üzmedim ters birşey yapmadım onlarsa bana aynı şekilde davrandılar