Elifboztug teşekkür ederim canım güzel dileklerin için 👼 sana da geçmiş olsun stres yapma sakın. Sık sık ölçümlerle dengede götürdüğün zaman yeme içme ikinci plan kalıyor. Ben canımın istediğini kontrol altında tutark yedim. Herşeyin başı onu strese sokmadan ilerledik çok şükür. Rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💙🙂