6agustos ben parol kullandım , yanında az limonlu ıhlamur bazen yine az limonlu sıcak su içtim.Bunun yanında çorba ile beslendim hep iştahımda kapanmıştı.Tarhananın besleyici özelliği olduğundan sabah öğle akşam çorba zorla da bir dilim ekmekle durdum arada mandalina nar yemeğe çabaladım.Bir de burnuna tuzlu su çek tıkanıklık için, boğazın içinde yine tuzlu gargara.Doktor zaten hamileyken parol veriyor ağır bir gripse de serum..bol bol dinlen.çok geçmiş olsun.Ateşinin çıkmamasına da özen göster.Gerekirse sirkeli su yap bezle vücuduna koy ılık su ile duş al ve çol sıkı giyinme , ateşinin olduğunu anladığın an.çok geçmiş olsun