gozde- Sibl8 merhaba canım korkmaaa çok normal bende de oldu bir süre geçti yine ara ara oluyor bende 27 haftalık gebeyim..bebek büyüdükçe diyaframa baskı yapıyor o yüzden nefes darlığı yaşıyorsun korkma