Enguzelbekleyis Kızlar biraz önce nisanım geldi ama hicbir şekilde Sancim yok. Dün az ağrılarım vardı. Acile gittim nts de 90 'na vuran 2 sanci çıktı ve 1 parmak ağıllık var dediler eve geldim. Şimdi nisan geldi napmam lazım beklemeli miyim
Kimyagercik Enguzelbekleyis benimde öyle oldu 37. Haftada Nisan geldi ve kızım ona ragmen 40. Haftada doğdu panik yapma ılık duş al bu bana Dr um tavsiyesiydi ve sanırım sakinlesmek en önemlisi
defne55 Enguzelbekleyis beklemelisin bol bol hareket et suyun veya agrin gelene kadar sıcak suya gir sürekli beline masaj yaptır açılmayı kolaylaştırır
pinarsvcn Nişan geldiğinde agrınız veya suyunuz gelmediyse evde bekleyin dediişti bana ebe benim nişanım geleli 10günü geçmiştir hala doğurmadım40+1 iz 🙈
Gulsevm Enguzelbekleyis aynı günde benimde gelmişti 7. Günüm bugün cok az yok denecek kadar sırtımda ağrı var ve 2 cm açılmam var nst de sancılarım düzensizdi ama ebe eve gönderdi sancin yok ise bebek haraketleri normalse evde bekle ağrılarını dedi bekliyorum bakalim🤦🏿♀️😂
Elifardaaras Bende 36+3oldum cumartesi kontrolüm vardı nst normal çıktı ultrasonda doktor suyun azalmış ve bebek kanala girmiş dedi uzakta oturduğum için birde alttan muayene yapacağım dedi 3 cm de acilmam varmis hemen ciğer geliştirici iğne yazdi sabaj akşam birde doğum geciktirici hap pazartesi sabah gel yatisini yapalım bebeği alalım dedi yrn doğumum var ve çok erken
Haticetarhan Benim nişanım felan gelmedi bugün doktora geldim ayaklarım çok şiş inmedi diye muayene oldum 1.5 cm açıklık varmış 35 haftada bu gece hastanedeyim sabah taburcu olcam inşallah sancım yok
Enguzelbekleyis Teşekkür ederim kızlar Hastaneye gittim duzenli sanci ve 2 cm aciklik var yatırmak istediler ama ben evime geldim. 🙈 Temizlik daha bitmedi benim kızım erkenci davrandı sancılarım artınca gelmemi istediler tekrardan bende Full iş yapicam açılma ve kolay bir doğum olsun diye
blgkstk Enguzelbekleyis kendini çok yorarsan doğumda zorlanirsin o enerjiye sanci ve doğum esnasında ihtiyacın olacak dikkatli ol :) gözün aydın şimdiden Allah kolaylık versin
Enguzelbekleyis blgkstk yok çok aşırı yormam kendimi zaten sadece kaba işlerim kaldı diğer türlü hepsini yavaştan yapmıştım. Allah razı olsun darısı tüm hamile annelerin başına inşaallah sağ salim kucagimiza alalım bebisleri😊