Melike_ Merhaba arkadaşlar kızımın ismini Dua koymayı düşünüyorum eşim Asel olsun diyor aklımda Alya ismide var ben karar veremiyorum yardımcı olur musunuz?
199322 Melike_ ben sizin yerinizde olsam birini esimin istedigi isim birini benim kendinizin istedigi ismi koyarim oyle yapmayıda düşünüyorum.
mrskorkut Bir Arkadaşımın kızının adı Alya Dua ve çok hoş duruyor muhakkak iki ismi düşünebilirsiniz 🥰🤲🏼 Hayırlı olsun ♥️♥️