Prensesimiz_ ben kadin doğum doktoruma randevu aldm ikili test icin geldim dedim radyoloji doktoruna gönderdi ultrsonla bebegin ense kalınlıgina ve burun kemigine bakti. Sonra kendi doktorumun yanina gittim 1 tüp kan vermemi ve 2 hafta sonra yanina gelmemi söyledi