Semra_kumsal Merwe77 bn de 18+2 yim hissediyorum yani karincalama gibi kizim pek bi hareketli 😂 hatta kasiklarim ve belim cok agriyo geceleri bide rahim agzinda da agrilarm oluyor szde de oluyor mu ?
Prenslerinin_annesi Merwe77 olabilir tabi ama ben tam 18 haftalıktım hissettiğinde 1 haftadır hissediyorum
Merwe77 Semra_kumsal benimki kız parmak ucunda geziyo galiba ses çıkartmak için 😄 benim kasık ağrım yokta bel sırt ağrım oluyo
Gsueksbue 17 haftaligiz tekmelerini sayıyorum çok şükür hiç durmuyor yerinde sizlerinde başlar yakinda tekmeleri😊🙏
Merwe77 Gsueksbue inşallah kendine göre hareketli ama bakalım 😊 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Merwe77 Gsueksbue inşallah kendine göre hareketli ama bakalım 😊 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Merwe77 Gsueksbue inşallah kendine göre hareketli ama bakalım 😊 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Merwe77 Gsueksbue inşallah kendine göre hareketli ama bakalım 😊 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
arzu_glyprk Merwe77 18+3 ben hissediyorum çok güzel bi duygu umarım tez zamanda sizde hissedersiniz 🥰
Merwe77 arzu_glyprk ne güzel inşallah bı kaç güne daha belirginleşir sanırım çok hafif oluyo arada biseyler 🙈
Aysse-03 Merwe77 merhaba canım bende suan bir şey hissetmiyorum bazen karnımda pıt pıt gbi sesler geliyor ama erken olduğunu düşünüyorum
Merwe77 Aysse-03 benimde var biseyler ama hafif olunca acaba bebekmi gazmi insan ne hissedicegini bilmiyo ama bugün başladı gibi 😍
Merwe77 Ozlembln benimde öyle bugün canım elimi koyuyorum minik dokunuşlar var ☺️ maşallah sizede bu arada Allah sağlıkla aldırsin kucağımıza cumlemizikini🤗