Raniniii Kizlar geçen hafta 35 +4 te doktoruma gittim baya halsizdim salak gibiydim daha doğrusu neyse muayenemi oldum bebeğin kilosu birazcik önde ama sorun degil dedi neyse nst ye baglandim sonuclari vermeye doktora ciktim tekrar senin dogum için gün verelim artık dedi regl zamanına göre 8 aralik gözüküyormuş takvime bakti işte kasim sonu cumartesiye geliyormuş 2Araliga gun verdi pazartesiye diye ben birsey anlamadim boyle bos bos bakiyorum esimde yoktu yanimda kizkardesimle gitmistim sonra doktor dedi haftaya birdaha gelince iyice konuşuruz. Simdi doktor bana sezeryan icin mi gün verdi ya 😑 birde cati muayenesi olmadim onun icinde birsey demedi Sizlerden yorum fikir istiyorum kizlar 😑
Atnb Normal doğum kendiliğinden başlayacağı için gün belirlemesi tabiki imkansız sezeryan için tarih vermiş canım