Sevoeco25 Merhaba arkadaşlar şu 1 haftadır kusma ve uyku halim çok var kasikllarimda ağrı var herkes gebesin diyo normalde aşılama için hsg cektirdim doktor aşılamaya kalmadan gebe kalırsın dedi acaba gebemiyim bilmiyorum beklemek çok zor salı günü aşılama için tahlillerimi gostericem inş gerek duymam aşılamaya dua edin kim anne olmak istiyosa Rabbim onada versin inşallah 🙈
Iremgokce Sevoeco25 umarım hamilesindir ama yazdıpın belirtilerin adetren 9 gün önde görülmesi biraz güç psikolojikde olabilir allah gönlüne göre versin