Zeyk doktor bana düşük tehlikeniz war demedi ilk gebe kaldigim zaman kasik agrilarim wardi bende doktoruma ilettim oda ilaç yazdi sonra gecti tekrar gittim düşük tehlikem warmi dedim yok dedi bugün sadece bi damla kanama gördüm sabah korktum kimseye dile getiremedim burdan yazım dedim belkide yeni olduğu içindir 3 ay oldu bugün iki hafta sonra gidecem zaten doktor gün verdi 2 haftam kaldı ilaclara gelirsek herkese danıştım bana dediler doktorlar her ihtimalle karşı yaziyorlar kullanma ilaç o kadar iyi değil bende kararsız kaldım ama folik asit kullaniyorum ama unuttugum günlerde çok oluyo çok sorunlarla karşılaşıyorum kafam allak bullak oldu unutuyorum yoksa bende isterim her gün kullanmayı ama insanin kafası doluyken ilaç içmeyi bile unutuyo 😪 bende cok üzgünüm