Elifaka Ankara şehir hastanesinde kan uyuşmazlıgı ignesi yaptiran var mi? Nasil oluyoo igneyi biz mi aliyoruz hastane kendimi yapiyo bilgi verirmisniz 🙄
ekara Elifaka ben vurulmadan önce hastane bana yatış gösterdi yatış olmadan ssk iğneyi karşılamıyomuş sonra iğne yapıldı ardından hastaneden taburcum verildi ama özel hastane. Diğerlerini bilmiyorum
Aynurince Elifaka ben iki hafta önce yaptırdım devlet hastanesinde. Eşimin kan grubu kartı fotokopisi ile doğumhanede yaptırdım..
Feygez Doktorunuz reçete yazıyor daha sonra o reçeteyle kizilaydaki eczane odasına gidiyorsunuz ücretsiz iğneyi alıyorsunuz herhangi bir sağlık ocağı yada hastaneye yaptırıyorsunuz
Elifaka ekara bende ilkimi ozelde yaptirmis Tim dediginjz gibi oldu 2.ye develete gidiyrm onun icin nasil oluyo die merak ettm tesekkur ederim.
ekara Elifaka hamilelik esnasında 1 kez vuruluyo bir kezde doğumdan sonra. Sizin kanamanızmı oldu yeniden niye vuruluyosunuz?
Elifaka ekara yok her gebelikte vuruluyomus ilk bebegimde yapilmistim sonrada yapildim dogumdan sonra.. simdi 2. Ye hamileyim doktor dedi 28. Haftada yapilcak tekrar 🤷♀️
Prenslerinin_annesi Elifaka kanaman düşük tehliken yoksa hamileyken vurunmuyosun dogumdan sonra bebek pozitif bi kan tasiyosan vuruluyosun ve ben devlette vuruldum biz ayarlıycaz dediler kendileri getirip vurdular
Mervee58 Prenslerinin_annesi bunu okuduğum çok iyi oldu doktoruma güveniyorum ama buradakiler 28. Haftada vurulduğunu yazıyolar içime şüphe düştü benim doktorum ilk gebelik diye kanama olmadığı sürece vurulma demişti
Prenslerinin_annesi İlk oglum benim kanımı yasıyodu yani negatifti igne vurunman gerek yok dedi doktorum onda vurunmadım ikinci oglum babasının kanını pozıtıf kan tasidigi için vurundum
Aynurince Elifaka korkmana gerek yok 3.gebeliğim ilk ikisinde yapmadılar.. Ama artık zorunluymuş sanırım.. Ağrı kesici iğne gibi yapılıyor.. Doğumhanede yapılmasının amacı herhangi bir yan etkisi ihtimaline karşı 20dakika kadar uzanıyorsun
ekara Mervee58 eğer kan uyuşmazlığınız varsa kanamanız olursa haftası 28 den küçük olsada vuruluyo. Kanamanız yoksa 28. haftada ve doğumdan sonra vuruluyo
gezentianne Ben de 28. haftada vuruncam ilk gebeliğim doktorum 28. haftada dedi, ama yatış yaptırmanın gerektiğini bilmiyordum o kısmı pek anlayamadım
Feygez gezentianne ben kadın doğum hemsiresiyim yatış yapmaniza gerek yok özel hastanelerde yatış ücreti almak için yatış yaparlar. Doktorunuzdan reçete alıp eczane odasına gidin (normal eczanelerde satılmaz) oradan ilacı ücretsiz şekilde alabilirsiniz. Kalçadan normal basit bir iğne recetenjz ve ilacinizla birlikte herhangi bir hastane veya sağlık ocağında yaptirabilirsiniz