36N-05
Merhaba arkadaşlar. Gecen hafta hamile olduğumu öğrendim 96.90 cıktı doktora gidip ultrasondan baktirdim çıkmadı ultrasonda doktor hamile olmadığımı söyledi tekrar kan testi yaptim bu sefer 456 cıktı. Yarin ultrasonda bakicaz ne kadarlık olduğu. Sizinde boyle oldumu açıkçası korkuyorum yine çıkmaz diye