Sema12 Nihal1991 ben 30.haftama grcem yarin , 29.haftamdi gttigmd bebegim 1450 gramdi , bend 54le hamile kaldm 57 kiloyum suan 😁🤲
Senemufuk Nihal1991 bebeğin hareketlerini tam anlamıyla hissetmediğimiz dönemlerde iki haftada bir gidiyordum hem korkudan hemde meraktan şimdi hiisediyorum diye çok şükür çok gitmiyorum Doktorda hep gelme diyor ayda bir yeter diyor ama artık iki haftada bir gitmeye başlıycam sanırım çünkü bu dönemlerden başlanıyormuş sık sık gitmeye ve aşırı derecede yanma yaşıyorum malesef🤦🏻♀️Öldürüyor beni bu yanmam
Sema12 Nurcan6148 cnm ben tam 29. Haftama grdigm gundu gttigmd 1450 grdi sennki ewet baya kucukms 32.haftasina gore yemen falan nasil 🙄
Nurcan6148 Sema12 8 kilo aldım.Ama sadece karnım var hatta herkes zayıfladın diyor.Yediklerimede dikkat ediyorum aslında.Sağlıklı besleniyorum.Anlamadım hiçbişey.3 ayrı doktora gittim.3 üde 1 hafta geri sadece diyor.Bir problem yok diyorlar kilo alması düzenliymiş.Ne yapsam bilemedim.
Ozgeurkn Bizimde normalde ocak 9 ama sezaryan olacağı için aralık olacak büyük ihtimal 😂 şuan 31+4 olduk 63 ile gebe kaldm şuan 73 kiloyum 🙈 oğluşumda en son 1.500 kiloydu boyuda 39 cmdı 27 haftada çarşamba kontrolum var bakalm kaç kilo oldu paşa 🧿🥰
Seda_123 Nihal1991 En son 25+5 te gittim 830 gramdı şu an 29+4 olduk perşembe günü yeni kilosunu öğrenicem 😁Bende 10 kilo aldım
Cansumus Balkizinanesi meyveyi yedikten sonra yoğurt ye o seni dengeler canım aynı doğuracak kısmetse normal mi sezeryan mı
Cansumus Balkizinanesi meyveyi yedikten sonra yoğurt ye o seni dengeler canım aynı doğuracak kısmetse normal mi sezeryan mı
YDE Nihal1991 ben 29. haftada gittiğimde kilosu 1.400 idi boyu da 42 cm di. Tam ideal kiloda demişti doktorum. Benim sağ rahim damarımda çentik vardı ondan korkuyordum ama haftasıyla uyumluymuş şükür. Şuan 31.haftanın içindeyim 8 kilo almışım 😂🙈
Kayraruzgar Nihal1991 bende 28 haftalığım en son 25+4 te gitmiştik 820 gramdı ben de şuan 69 kiloyum 7,5 kilo aldım
Natlus Nihal1991 26. Haftada gitmiştim o zaman 800 gram denmisti suan 31+1im kilodn haberim yok 32+1de kontrolumuz var o zaman öğreneceğiz bebegin kilosuni. 78 kiloyim
Sema12 Nurcan6148 bol bol kasar peyniri , muz ye canim gunluk yedign miktari arttir bakalm bi degisiklik olcak mi . Ama cok sukur saglikliyms endiselenme hiic onemli olanda saglikli olmasi saglikla kucagina alman dogduktan snra cok guzel tooarliyorkar zaten 😍😍😊
Nihal1991 Alya123 ahaha. Bnm gibi birtane daha sabah aç karnına kan aldırcam ona bile zor dayanıyorum😫😫
Nurcan6148 Sema12 Yiyorum canım hergün hemde ama biraz daha arttırayum bakayım.İnşallah faydası olur.Başka ne yesem acaba.Yoğurt,süt yiyorum,protein tüketiyorum.2 hafta sonra kontrolüm var ozamana kadar biraz farkeder inşallah kilosu.
Sema12 Nurcan6148 INSALLAAHHHH cnmm sen gayet hepsinid tuketiomussn , miktarlari arttr bakalm gr cik yee zaten kili yapan seyler degil bunlar hc degilse 2 haftada fark ederse doguma kadar dewam edersin o sekil 😊
Kayraruzgar Nurcan6148 ben süt içmiyorum laktoz intoleransım varmış onun yerine yoğurt ve peynir tüketiyorum hergün en az 1 adet muz yiyorum badem ceviz fındık falan yiyorum (çiğ kuruyemiş olarak tüketiyorum ) havuç yiyorum sık sık ve de yumurta (hergün yiyordum ama artık baydı arada bir boş geçiyorum)😌 kilosu baya iyi çok şükür şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadık kafası 1 hafta önde sadece oda hep öyleydi kereviz kafalı oğlumuz😜