nida-guler59 21+1 gebeliğim var bebegimin beyninde kist olduğunu söyledi doktor ayrıntılı ultrosana gireceğim ama daha çok var başına böyle birşey gelen var mı anneler geçer diyorlar 😓
shsn nida-guler59 canımmm endişelenme benm bebeğmdede vardı geçiyor zamanla. Gelişiö sğrecinde oluyor ve zamanla geçiyor geçmese bile bebeğe hiçbir zararı yok
tugbaaaff nida-guler59 hiç kafana takma geçiyor .bu yüzden baya ağlamıştım ne gereksizmiş bebeğimi üzdüm boş yere iki üç haftaya yok olur . Her 100 bebekten 1 inde var dedi bana perinatolog normal yani .
shsn nida-guler59 tamamen rahatlasın yaşadım bliyorm canım neler söyledi hatta doktoe ama hepsi geçti çok şkür. İlerleyen haftalar da geçeck emn ol 🙏
nida-guler59 shsn inşallah ilk gebeligim en ufak bişeyde ister istemez tedirgin oluyorum çok teşekkür ederim 😊😊
shsn nida-guler59 bnmde ilk canım ben bu, konudan çok çektm araştrdm o yuzden hemen yazdm. Rica ederm ne demek sağlkla kavş inş bebeğne
nida-guler59 shsn bende çok araştırdım ama çoğu şey doğru çıkmadığı için sormak istedim amin inşallah 🥰
nida-guler59 tugbaaaff ben hep olumlu düşünmeye çalışıp kendimi uzmemeye çalışıyorum ama diyorlar ya anne karnına düştüğü ilk anda başlıyor bütün annelik ondan olmalı ister istemez üzülüyor insan allah hakkında neyse hayırlısı onu nasip etsin 😑