beyzabali76 korkutmak istemem ama o ağrılar ileriki haftalarda da oluyor. Bebek biraz büyüyünce bu seferde organlara baskı yapıyor ve ağrı oluyor. Kasık ağrıları dönem dönem olacak geçecek yine olacak. Bu bebekten kaynaklı bir probleme işaret etmiyor. Ağrısı olmayan hamile var mı acaba bunu sormak lazım. Kanama yoksa korkulacak birşey de yok👍🏻