Aselmine 22. Haftamdan beri deli gibi uykum varken bile uyuyamiyorum. Uyurken bir anda uyaniyorum karnimda kelebekler uçuyormus gibi bi his oluyo ve uykuya dalamiyorum bir türlü. Ve çalışıyorum çok büyük bir problem haline geldi benim için. Çalişirken çok halsiz kaliyorum. Aynı durumu yaşayan arkadaslar var mi? Rahat bir uyku için önerebileceğiniz birseyler yada? Destek lütfen 😑
Akademisyenanne Aselmine uykusuzluk cok erken baslamis. Haftaniz kucuk daha. İlerleyen haftalarda cok daha zor hale geliyor uyumak. Dun sadece iki saat uyudum. Bu gece nasil gecer bilmiyorum. 33. Haftadayiz.
Kubradem Youtube da uyku egzersizleri var canım. Sevdiğin fon müzikleri varsa onları da mutlaka dinle derim ve süt iç yatmadan önce. Benim de gözlerim şişiyordu uyuyamiyodum Sıcak süt icip sonra sevdiğim Mark Eliyahu - Journey müziğini Ve ney dinletisi dinliyordum kendimi ona odaklayinca uyuyakaliyordum.
Sgoze Canım bende öyleyim 27 girdik bizde benim 2 hafta önce başladı geceleri hep uyanıyorım miğde bulantısıyla yada bi hareketlenmeyle bi kaç arkadaşıma sordum normal genelde bu dönemde oluyormuş böyle 😢😢😞
Aselmine Allah yardımcınız olsun sizinde. Sık sık uykumdan uyanip bidaha uyuyamadigim icin artik bende aksam olunca bu gecede uyuyamayacagim psikolojisiyle oturuyorum. Kendimi etkiliyorum sanirim. Bu gece sıcak sütle uyumayi deneyecegim. Ayran ve yogurt etkili olmamisti. 🙏 teşekkürler