ilknur25_ kuzum bende ilk gebeliğim kimyasal yaşadım önce 121 sonra 270 sonra 70 cıktı iki gün arayla hepsi en son kanamam oldu ve düşük gerçekleşti duş gebelik mi kimyasal mı dersen kimyasal cünkü kürtaja gerek yok ve bekleme süren yok hamilelik için ben 3 ay sonra tekrar hamile kaldım beta 630 cıktı iki gün sonra 5294 cıktı kese görünmedi dr dış gebelik dedi takio edicez dedi bende özelde başka doktora gittim kesede bebek de göründü hem de aynı gün iki gün sınra başka iyi bi doktora gittim gebelipimin beş haftalık olduğunu bebeğinde keseninde göründüğünü söyledi bende gördüm hatta ayrıca diğer doktorlar betaya bakmadı keseye ve bebeğe baktılat ve sağlıklı dediler betaya takılı kalma dr değiştir birde ne zaman hamile kaldığını biliyorsan kimyasal olup olmadığını tahmin ederbilitsin gebelipim basında bu oran normalkrn ilerleyen haftalarda değildir