Mervee4 Ben de 21.haftadayim canim ama düşündükçe iki dogumdan da korkuyorum zaten belirsizlik sevmem ben normalde de planciyim normal doğum sancisi suresi belirsizlik ağrı aci falan öyle hikayeler okudum ki ister istemez korkuyorum sezeryan desen daha önce hic operasyona girmedim sonrasi agri aci deniyor iste ne bileyim ya arada geliyo böyle 🙈