Ozbur Selam arkadaşlar, göğüslerimdeki minik yumrular için ultrason çekindiğimde tamamen iyi huylu fibrokistler olduğunu söyledi doktorum şu an 10 haftalık hamileyim. Hala ellerime minik yumrular geliyo. bu durumda olanlar var mı?
Umutherdaimvar Ozbur canım süt bezlerinden olabilir. Ultrasonda olmuşsun yaşın kaç bilmiyorum ama gençlerde en sağlıklısı meme usgsi. Ama gebelikte memelerde çok değişiklik oluyor, hele bide benm gibi büyük ise🤷🏻♀️
Suradamar Ozbur yaa bende de çıktı bir tane bide küçük değil neredeyse 2 cm kadar. İki yılda bir falan aynı yerde çıkar genelde yap bezesi derler geçer. Ultrason aldım bende aralığın ortasında gideceğim bidaha bakalım kötü bişey çıkmaz inşallah hiçbirimizde
zeynep_goktug Bende de var ama cesaret edip gidemiyorum 29 haftalık hamileyim ağrısız sizin ki nasıldı?
Ozbur zeynep_goktug benim 5 ay kader önce iki göğsümde de ağrı vardı çok korktum doktora gittim çok şükür kötü bişey çıkmadı hatta kontrole gelmene bile gerek yok dedi şimdi hiç ağrım felan yok ama tedirgin oluyorum yine de
Umutherdaimvar Ozbur canım bu yaşlarda ultrason en sağlıklı görüntüleme yöntemi imiş zaten doktorun şüphelense başka görüntülemede yöntemleride isterdi. İçin rahat etmiyor ise ara ara muayane olabilirsn ama gebelikte en çok göğüsler etkileniyor.