_minikmucizem_ benim bi anda oldu kasık karın ağrım vardı sonra leke gelmeye başladı hemen hastaneye gittim henüz 5 haftalıktı doktor ultrasonla baktı kese görünmedi tahlil aldı beta baya düşmüştü düşük olur dedi kürtaj gerekmez eve git dinlen dedi eve geldim 2 saat içinde iki defa parça geldi o şekilde düşük yaptım