Suleee07 [silindi] sağlıklı olsun eli yüzü düzgün olsun senin olsun bekleyen herkesin olsun inşallah tebrikler 🎉 🤲
Elifaselinannesi [silindi] benimkide öyle çıkmıştı silik pembe şuan 6 haftalik hamileyim.ama ben adetim 2 gun gecti öyle yapmıştım.
Betulsna [silindi] Gözünaydın cnm. Bende cumartesi yatırdım tahlil 73.70 çıktı bugün tekrar yaptırdım öğleden sonra alcam sonucu inşallah sağlıklı bir şekilde artar🤲😊
Ebaki Ozge1044 özge ya Bnm adetim 9 gün gecti ama sabah pembesi vurdu peceteye bekledim 3 saatoldu tuvalete gittim Bi şe yok napmm lazım