Fadiye zeynep0101 ben de 12 haftalığım bel ağrım sürekli var kanama falan olmadığı sürece normal deniliyor
Neslyyy Bende 6 haftaliğim benımde ağriyor iş yaptiğim yoruldugum zaman ağriyor doktorum normal dedi ama umarım normaldir inşallah korkmuyorda değilim
Kubraaas @zeynep0101 kasık ağrısı bel ağrısı özellikle başlarda nerdeyse hepimizin yaşadığı bir durum. Kanama yoksa normal. Bu konuyla ilgili açılmış bir sürü post var okuyabilirsiniz.