Bihem Merhaba Hanımlar, 17 haftalık gebeyim, emzirme ve pompa konusunda bilgi almak isterim. Bebek devamlı emdiği için göğüs pompasıyla süt sağmamız neden gerekli ? Birde elektrikli pompalardan memnun kaldığınız ürün hangisi ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸
edkaslan Bihem ben aventtin pompasını aldm hem elektrikli hem pilli ama daha hiç kullanmadım. Nasipse yarından sonra kullanacağım
Selinsu Bu elektrikli pompalar zararliymis galiba kizlar bilemedim bende manuel mi alsam hangisini alacağıma karar veremedim