Deryak şu ana kadar hiç birşey anlamadım sorunsuz bir hamilelik geçirdim canım. Ama şimdilerde bel kasık ağrılarım nefes darlığım filan oluyor. Aslında birşeye dikkat etmedim sadece ağır kaldırmadım her işimi kendim yaptım. Beslenme konusundaysa canım ne isterse onu yedim ama çok kilo aldım 😝 ama sen doktorunu dinle herkesin hamileliği bir değil. İnşalllah sende görürsün bu haftaları 🙂