Marayy yok canım çıkıyor beni doktorum yönlendirdi özel hastanenin raporlama bölümüne 30 tl verdim iki ilaç içinde çıkartırdım hatta raporda sorun oldu raporu düzgün yazmamışlar eczacım bunu vermez sgk dedi düzeltti hastaneyi aradı konuştu ben uzun süredir 23 tl alıyorum