tugce95 yani benim boğazımda değil di genel ağzımın içinde iğrenç bi tat vardı özellikle bazı şeyleri yiyince daha da fazlalaşıyordu hiç geçmeyecekmiş gibi tam 4,5 ay o tatla yaşadım ağlıyodum artık kimseye tarif edemiyordum 59 kilodan 52 kiloya düştüm ıuyyy 😣hatırlamak bile istemiyorum o günleri bir an önce atlatırsın inşallah çok iğrenç bi duygu🙁🤢ben Şuan 24 haftalığım yeni yeni geçti ama hala bazı yiyecekleri yediğimde o tat ağzıma gelir ara sıra yokluyor yani anlican😐