ElizMoms 37+5 günlük hamileyim ve kabızlık problemim yok aksine hergün wc çıkmaktan basurlar sıkıntı yaratıyor. Normal doğum için buda beni korkutuyor daha kötü olurmu ve nasıl hafifletebilirim? Yaşayan bilen ve çaresi var mıdır? Teşekkürler şimdiden☺
Semranurum ElizMoms aynı durumdayız CD'nın sırf bu yüzden normal doğumdan korkuyorum saf zeytinyagına pamugu Batır ve makatına sıkıstır direk agrı sızı kesiliyo tam anlamıyla bir ilaç
ElizMoms Semranurum bende normal dogumdan korkuyorum sırf bu yüzden😔 İlk defa böyle oluyor bende basur hep vardı ama şuan berbat🤦🏼♀️ Deneyeceğim mutlaka çok teşekkür ederim♥