Bengisu_kutlu1 Herkese merhaba. 37+5 teyiz. Son dönemde sanki kalçamda taşıyorum çocuğu bütün ağırlığı orada bikini bölgeme yakın hissediyorum Doğumun habercisi midir acaba ???
Sebogelin Bengisu_kutlu1 Bende de aynı haftalarda başladı anlattığın gibi hatta erken doğum habercisi mi acaba diye doktora gittim baktı alakası yokmuş 2.gebeliğim benim kaslar daha rahat gevşermiş ondan öyle hissediyormuşum ve şuan 39+4 oldum bekliyorum hala