Ismiii26 merveyavuz5354 ben de ilk Asel meva düşünmüştüm inanın hoşuma giden başka isim bulamazsam tercih edicem gibi ☺️
Mrsde05 Bizde Meva düşündük ve kapı süsümüzü falan yaptırdık eger düşünürseniz Elif Meva. Da güzel geliyor kulaga 🥰
Ismiii26 Minnakmom eşim iki isim istediği için yanına arıyoruz yoksa bencede tek başına da çok güzel 😍
Anneee3 Hani ters anlamayın da değişik olacak diye de çok tuhaf isimler konuluyor ya anlamları iyi olabilir ama kulağa hiç iyi gelmiyor yarın büyüyünce de yaş alınca meva anneanne mesela venüs babanne😁 bana tuhaf geliyor . Tabi herkesin zevki sadece içimden geldi yazmak istedim
Ismiii26 Anneee3 sizin kulağınıza hoş gelmeyebilir tabiki zevk meselesi anlamı çok güzel olduğundan koyuluyor olabilir mi 😁
Anneee3 Ismiii26 bende öyle dedim zaten anlamı iyi diye tuhaf isimler konuluyor ismiyle büyüsünler sağlıklı sihatli kötü niyetim yoktu sadece fikrimi belirttim