Aysn28 Iyi akşamlar kızlar 32 haftalık hamileyim iki gündür karın ağrım var neyden dolayı olur acaba sizlerde de oldu mu bide ishal halinde oldu sabah büyük tuvaletim yaşayanlar cevaplarsa çok sevinirim
Gizemabc Aysn28 ben de 33+4 haftalık hamileyim. Bu haftanın başından beri karın ağrısı, gaz sancısı ve ishal var🤦🏽♀️
Aysn28 Gizemabc aynen bende de bütün belirtiler var neyden dolayı olur acaba erken doğum tehlikesi diye korkuyorum ben😔