Bengisu_kutlu1 canım kan akışı yavaşladığı için oluyo karpal tünel sendromu deniyo ben kan sulandırıcı kullandığım halde sol elimi haftalarca hissetmedim uyuşukluktan sabahları sanki kırılmış gibi agrıyodu dogum yaptım geçti şimdi de sağ elimde sorun var ameliyat olcam tedavi sonuç vermezse