madl41
Bende astım hastasıyım ondan korkuyordum genel düşünüyordum ama genelde ufakda olsa bebeğe geçme olasılığı varmış o yüzden istemedim.birde devletteki doktora kalsa geçtiğimiz haftadan yatış yapicakti özel bir hafta daha dursun öyle doğum yapalım dedi