Ela3_kerem
Arkadaşlar gebelik sekeri doğumdan sonra gecer mi geçen arkadaşlar var mı ? Ben bu durumu normal yasayamiyorum çünkü anksiyetem var ve 2 gün önce annemde şeker cıktı stres tavan bende çok korkuyorum ölçüm yapıyorum bazen düşük bazen yükselebiliyor stresten uzak da durulmuyor napicagimi sasirdim