Iimran Kızlar bu haftalarda alt tarafa doğru sanki idrar bekletiyosunuz gibi ağırlık hissettiniz mi ara ara oluyo bazen yukarda bazen aşağı taraflara kayıyo bebek baskı oluyo bu haftalarda normal mi
Betul3535 Iimran evet bendede oluyor ayakta fazla kalamıyorum baskı artıyor birde kasık ağrılarım var doktor dinlen dedi sizdede oluyormu
Iimran Deletedmom6 yani az önce yemek yaparken mesela idrarımı çok tutmuşumda öyle bi ağırlık oldu bu 3 tür oluyo bende bide sertleşmelerimiz arttı olumsuz şeyler olmasında Allah korusun bu haftalarda normal mi diye yazmak istedim
Iimran Betul3535 kasık ağrım yok şükür alt tarafıma bi baskı oluyo gün içinde sertleşince bide taş gibi adım attırmıyo
gurcem Iimran korkma cıcegım bebegın ıyı 😍 hareketli bırak kaysın oynasın🤩 bendede var benımkı dahada sıddetlı ayakta pek duramıyorum cok agrım oluyor yatakta donerken bıle agrım oluyor .Ama az kaldı kuzum Hayırlısıyla bır dogursaydık
Iimran Betul3535 hayır kullanmıyorum canım en son bi kan ilacı kullandım artık ilaç kullanımıyorum vermedi doktorum
Iimran gurcem vallahi o kadar istiyorum ki artık canımm çünkü her baskıyla bişey olucakmış gibi hissetmem kucağıma gelse oh diycem 😊🥰
Denizincani Iimran 31 haftaligiz canim odadan lawaboya gidnceye kadar aynisini yasiyorm artk canm aciyor normaldr herlde 😏