Mrwmrw evet ben bi doktorun sayfasında duymuştum tüp bebekle 3 üz hamile kalmış riskli olmasın diye birini sonlandırmışlar daha sonra birinin daha durmuştu ve tek bebek dünyaya getirmişti Allah’ın izniyle tabi ben olsam asla sonlandırmazdım Allah eğer can verdiyse onlara onun takdirine bırak