Mrwmrw En iyisini doktorunuz bilir.Ultrasonda göründüğü anda doktorlar yaşayıp yaşamayacağını anlıyorlar.Boş kese diğerlerinin gelişimini tehlikeye sokabilir.Birde rahminiz çoğul gebelik için uygun mu o önemli.İzlediğim bir yurtdışı haberinde kadında 6ız hamilelik vardı.doktorlar 2sini sonlandırmak istiyorlar kadın kabul etmiyor.7.ayında bebeklerin hepsi ölüyorlar.Doktorunuza inanın ve güvenin🙏🏻