busra-mutluanne1 Kızlar internetten araba aldınız mı aldıysanız hangi markaları hangileri kullanışlı beklediğiniz gibi geldi ben 0-4 yaş aralığında kullanabilsin istiyorum
rukiye-02 busra-mutluanne1 bende bebek arabasıyla alakalı post açmıştım da bu postlara genelde pek yorum gelmiyor üzgünüm çünkü herkesin beklentisi farklı galiba 🤷♀️😬
Merryy1 busra-mutluanne1 biz chicco lite way3 aldık. Beklediğimiz gibi geldi baston şeklinde 22kg kadar taşıyacağı yazıyor. Daha kullanmadık ama çevremizde kullananlar hep memnun olduğunu söyledi
Sevilay_dvc busra-mutluanne1 bende hepsi burada dan siapris ettim 2 gün önce cuma gunu elime gececek . Yoyko elegance ismi . Vala inşallah kaliteli gelir. 1099 ₺ yea aldim.
Tuba-25 busra-mutluanne1 joie litetrax 4 almayı düşünüyorum bende. Yorumları hep iyiydi. Tek sıkıntı çift yönlü kullanılamaması
Aylinstp busra-mutluanne1 https://www.hepsiburada.com/tommybaby-eagle-gold-aluminyum-lux-cift-yon-bebek-arabasi-p-HBV00000MG0Y3?magaza=Tommy%20Baby bunu aldım ben bi bakın isterseniz göründüğü gibi kaliteli de :)
busra-mutluanne1 rukiye-02 aynen öyle 🤦🏻♀️ N11 indirimden bakalım dedik çok kafa karıştırıcı ya birsürü model bir sürü özellik🤷🏻♀️
rukiye-02 busra-mutluanne1 bende almadım daha araba bebek altı günlük oldu travel mi baston mu derken kaldı öyle baston yenidoğanda kullanılmıyor travel de ilerleyen yaşlarda kullanışlı değil diyorlar ucuz bişey de değil ki deneyip göresin 😕
busra-mutluanne1 rukiye-02 allah bağışlasın sağlık olsun yeterki alınır allahın izniyle napalım beklicez biraz demek ki😊