Bahar33 Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim bu gün diş dolgum düştü ,dişime işlem yapılmasında bir sakınca var mı acaba
MrvAyhn Ben bir hafta arayla iki tane yirmilik dişimi çektirdim. İkinci trimesterda yapılan anestezinin zararı yokmuş. Dişçi kadın Doğum doktorundan rapor istiyor. Dişçilerde hamilelere riskli diye pek dokunmak istemiyorlar.