Benanneyimm 18 haftalık hamileyim bel fıtığım var dayanılmaz noktaya geldim bacaklarıma vuruyor ağrısı kitleniyorum yürüyemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum yaşayan var mı bi çözüm bulan var mı
Betul3535 Benanneyimm magnezyum rahatlatıyor içiyormusun birde bol dinlenmek benimde bel kayması var ve bacağıma vuruyor yürüyemiyorum yorulunca
Mervesila35 Benanneyimm 33 haftalığım şuanda bende aynıyım bel fıtığım var ve doktor asla kilo almaman lazım dedi ben 9 kilo aldım ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum ne yürüyebiliyorum. Belimi ortadan ikiye ayırıyorlar sanki
Tuba-25 Kuyruk sokumum inanılmaz agrıyor. Ne dönebiliyorum uyutken yürümek zaten işkence. Ortopediye gittim. Yapcak bişey yok cekiceksin dedi. Kas gevsetici kremler kana karısıyor dedi.
Benanneyimm Sultan42 Mervesila35 ben de öyleyim evde tek kalınca yattıgım yerden kalkamıyorum biri destek verecek ancak öyle
Tuba-25 Mervesila35 sıcak pres yapabilirsin demişti doktor o iyi gelir direk cok sıcsk birsey de koyma. Ama havluyu ütüle dısından baya ütü bas sıcaklasın beline koy. Hafifletir en azından canım cok gecmiş olsun.